Source BDTECHIE.com: Making Blogger Blog Compatible With Smartphone Or Mobilephone | BDTECHIE K-hole experience: Voor de laatste keer ..................

Voor de laatste keer ..................

09:26 / Gepost door koen /

De laatste keer een boterham met hagelslag en pindakaas, de laatste keer lachen om te dooie grapjes met me matties, f*ck…het is voorlopig ook de laatste keer luisteren naar minimale en electronische gevormde kippenvelstimulerende beats. En most of all; de laatste keer lepeltje lepeltje met mijn lieftallig bijna perfecte vriendin. Mijn vriendin zal plaats moeten maken voor een stevig gevormde, donkere en temperamentvolle back pack of wel, toepasselijker kan bijna niet, een trekzak!! Hiermee lig ik de komende tijd spoonwise om zorgzaam de inhoud te beschermen tegen locale bandito’s. Overmand door emoties zit ik ondertussen mijn tranen weg te pinken achter mijn computer, voor de laatste keer……. irriteer ik me rot aan het toetsenbord wat te traag reageert op mijn 180 tikken per minuut. Voor de laatste keer verzoekt mijn moeder mij vriendelijk om godverdomme die spullen achter mijn kont op te ruimen. Voor de laatste keer hoef ik mij niet te irriteren aan mijn vriendin die weer te laat is voor onze afspraak!!! Voor de laatste keer dit rottige en klamme druppelklimaat!! Dit alles zal vervangen worden voor zon, zee, golven, dans, temperament, tempels en alles wat centraal en zuid amerika te bieden hebben. Speciaal voor jullie zal ik op dit deel van de website verslag doen van alles wat ik meegemaakt heb. Misschien moet ik mij op voorhand excuseren ……..So long my friends tot over een half jaar, Bueno snotjes en tot volgend jaar zomer!!